ENEN

Sinä olet täällä : Etusivu> Uutta > yhtiön uutiset

ZONCO esittelee CIPPE2023:ssa

Aika: 2023-10-31 Osumat: 11

Pekingin Kiinan kansainvälisessä messukeskuksessa (New Hall) pidettiin 31. toukokuuta - 2. kesäkuuta 2023 21. Kiinan kansainvälinen öljy- ja petrokemian teknologia- ja laitenäyttely, vuotuinen maailman öljy- ja maakaasukonferenssi. Näyttely keskittyy koko öljy- ja kaasuteollisuuden ketjuun, joka kokoaa yhteen lähes 1,400 30 näytteilleasettajaa ja 500 Fortune XNUMX -yritystä. Se on maailman ensimmäinen erittäin laajamittainen öljy- ja kaasulaitteiden näyttely epidemian jälkeisellä aikakaudella.

kuva-1

ZONCO on erikoistunut volframikarbidin, ruostumattoman teräksen ja muiden kovien metalliseosten varaosien valmistukseen asiakkaan vaatimusten mukaisesti. 10 peräkkäisen vuoden ajan ZONCO on tarjonnut maailmanlaajuisesti "räätälöityjä" ammattimaisia ​​tuotteita ja teknisiä palveluita öljy-, maakaasuporaus-, kemiansulatus-, konepaja- ja muille teollisuudenaloille ja on sitoutunut tarjoamaan ratkaisuja ankariin työolosuhteisiin ympäri maailmaa!

kuva-2

Näyttelyssä ei ole esillä vain öljy- ja kaasukentän johtavia laitteita, vaan myös erilaisia ​​MWD/LWD-työkaluja, poraustyökaluja, viimeistelytyökaluja ja muita tuotteita ja avainteknologioita. Samaan aikaan näyttelyyn osallistuu myös monia kotimaisia ​​ja ulkomaisia ​​öljyjättiläisiä.

Näyttelypaikalla ZONCOn Hall W1801 oli erittäin suosittu. Myyjämme olivat erittäin kärsivällisiä vastatessaan erilaisiin asiakkaiden kysymyksiin. Samalla esiteltiin paikan päällä erilaisia ​​tuotteita ja työkaluja sekä esiteltiin tuotteidemme etuja. Asiakkaat olivat erittäin tyytyväisiä tuotteidemme toimintaan. Olemme erittäin tyytyväisiä ja monet asiakkaat paikan päällä ilmaisivat haluavansa tehdä yhteistyötä kanssamme.

kuva-3

Kansainvälisiä näytteilleasettajia cippe2023-näyttelyssä ovat ExxonMobil, Rosneft, Gazprom, Russian Pipeline, Caterpillar, National Oilwell, Schlumberger, Baker Hughes, GE, Cameron jne. Tunnettuja kotimaisia ​​näytteilleasettajia ovat muun muassa China Petroleum Equipment Exhibition Group, Sinopec, CNOOC, China State Shipbuilding, China Shipbuilding Industry Corporation, China Aerospace jne. keräsivät monia öljy- ja kaasujättiläisiä alalla.

kuva-4

Kuumat kategoriat